SWATCH - Maybelline new york



Poslednú dobu sa mi nahromadilo zopár lakov od značky Maybelline new york a tak mi napadlo, že by som vám spravila swatch, zatiaľ prvý na tomto blogu.



Prvým by som začala týmto peel off na ktorom vlastne ani nie je nič zvláštne, len so vám ho sem chcela ukázať a oboznámiť vás s ním.

Už názov hovorí, že lak zlupnete, a to je celá robota. Lak si nalakujete ako podklad a už je len na vás čo si dáte ďalej. A keď vás už lak prestane baviť, tak si ho jednoducho zlupnete a je. Je to určite oveľa jednoduchšie ako používať odlakovač a aj menej náročné na čas.



Ďalej tu máme dva laky z kolekcie Colorama 60 seconds.


Prvým by som začala týmto fialovým - číslo 25, ktorý mi veľa ľudí chválilo. Najskôr som si myslela, že lak bude tmavší ale aj takýto svetlejší sa mi páči. Lakovala som si ho bez top coat-u a na ďalší deň som ho už mala na palci trochu odlupnutý, čiže nabudúce jedine s top coat-om.



Druhý je telový - číslo 301, ktorý ma zaujal zo všetkých najmenej. Je to jednoduchý lak, a ak nechcete nič výrazné, tak to je správna voľba. Čo považujem za výhodné u takýchto nude farbách je to, že keď sa vám lak odlúpne, tak to nie je veľmi vidieť a môžte ho ešte ďalej nosiť.




A ako posledný tu máme zelený so zlatými čiastočkami z kolekcie Colorama the 24 karat NUDES s číslom 476. Lak sa mi viac páči vo fľaštičke ako na nechtoch, ale má niečo do seba čo sa mi na ňom páči. Výdrž bola pre mňa celkom dostatočná a to okolo štyroch dňoch spolu s top coat-om.

Share this:

CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára