cherries on the nails


Ovocia nikdy nie je dosť, minimálne na nechtoch a preto vám prinášam článok v ktorom vám ukážem čerešničky a ako na ne.



Sama som tomu neverila ale je to rýchla záležitosť a nezaberiete s tým hodinu a viac ako pri iných nail-artov. Biely lak som si lakovala už deň predtým, takže časovo to bolo ešte menej náročné a čerešničky boli do 15 minútach hotové, ale samozrejme všetko závisí aj od toho ako ste šikovné.



Ako som už spomínala ako podklad som zvolila biely lak, ktorý som lakovala deň predtým a to od značky Top-nechty. Naniesla som dve vrstvy, ktoré pokojne postačili.



Na vytvorenie čerešní som chcela použiť bodkovač ale bohužiaľ som ho nevedela nájsť a tak som zvolila kolinský štetec - jeho názov som našla na internete, tak dúfam, že je to ten :D a snažila sa s nimi spraviť bodky rovnakého tvaru. Červený lak je od značky Avon s názvom Roses are red .



Kreslenie stoniek bol pre mňa najväčší problém. Štetec som použila skosený a robil príliš hrubé čiary, tak to bolo trošku zložitejšie ako som predpokladala, ale aj keď sa mi lak roztiekol a spravila sa mi hrubá čiarka, tak som to zalakovala bielym lakom. Lak som použila od značky NANI Nails s názvom Summer line neon green.


Čerešničky som kreslila na všetky nechty okrem prstenníka, na ktorý som nakreslila biele bodky.


Červený lak je ten istý ako pri čerešničkách a to od Avonu, ten som zvolila ako podklad a biele bodky som robila lakom od Topnechty, ktorý som použila aj ako podklad u ostatných nechtoch. Bodky som robila tým istým štetcom ako aj čerešne a musím povedať, že sa mi veľmi vydarili a som s nimi asi najviac spokojná. Sú celkom rovné a aj podobného tvaru. A nakoniec už stačí pretrieť iba nadlakom a je hotovo.

Share this:

CONVERSATION

5 komentárov:

  1. Já prostě nechápu, jak může být někdo takhle šikovnej :D já jsem ráda když si nejty zvládnu nalakovat jednou barvou..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej ďakujem :), ale ja tiež mávam obdobie, že si neviem pomaly ani tou jednou farbou nalakovať nechty :D ale za vyskúšanie nič nedáš a možno samu seba prekvapiš a bude to vyzerať super :)

      Odstrániť
  2. Wow tak tyhle jsou pecka! :) Fakt obdivuji tě, jak si s tím dokážeš vyhrát, mě by se to snad celé spilo dohromady :D.

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeem :),treba vyskúšať a nakoniec budú krajšie ako tie moje :)

      Odstrániť