Zoya Valuable Essentials



Zoya Valuable Essentials je sada troch lakov: Zoya Anchor Base Coat, Zoya Armor Top Coat a Zoya Fast Drops. Pri použití tejto sady by vám lak na nechtoch mal vydržať až neuveriteľných 12 dní, čo je povedzme si nemožné, taktiež by mala nechtom dodať lesk a ochrániť ich pred zožltnutím.





Zoya Anchor Base Coat

Lak by vám mal prilnuť na necht a vytvoriť väzbu medzi prírodným nechtom a farebným lakom a tým predchádzať pred odlupovaním laku. 

Nalakovala som si jednu vrstvu, ktorá mi spevnila nechty, dodala im lesk a pripravila ich na farebný lak.




Zoya Britta

Na Base Coat by ste mali nalakovať dve vrstvy farebného laku pre lepšie prekrytie a dlhšiu výdrž.

Ja som zvolila Zoya Britta, ktorý obsahuje rôzne trblietavé čiastočky a pripomína mi takú menšiu ružovú galaxiu.

Mne na úplne prekrytie postačila jedna vrstva ale pri tých svetlejších farbách budú pravdepodobne potrebné dve.



Zoya Armor Top Coat

Lak by mal nechtom dodať lesk, flexibilitu a zabrániť žltnutiu nechtov.

Pre dlhšiu výdrž je potrebné naniesť jednu vrstvu laku každý druhý deň, čo vám zaberie približne 5 minút ale stále lepšie ako si ich celé lakovať odznovu.

Nechtom naozaj dodá lesk a trblietky, ktoré obsahuje pekne žiaria na slnku. 


Zoya Fast Drops

Sú kvapky, ktoré vysušujú lak na nechtoch od top coatu až po base coat, nechty sú skôr suchšie a je to výborný pomocník, ak sa niekam ponáhľate a nemáte 10 minút na to aby vám lak poriadne zaschol. Po nanesení by mali byť nechty suché do 5 minút a na moje prekvapenie aj naozaj sú, takže tieto kvapky určite odporúčam.


Celkovo túto kolekciu hodnotím veľmi pozitívne. Produkty sú naozaj kvalitné, po nanesení laku sa vám nechty krásne lesknú, lak sa rýchlo neodlupne ale bohužiaľ mne nevydržal až 12 dní ako sľubujú, avšak stačí mi aj tých 7 dní, čo je povedzme si tiež dosť.


Share this:

,

CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára