NANINAILS RAPIDOGRAPH VS ESSENCE NAIL ART TATTOO PEN


Pred nedávnom som v dm-ke objavila od značky Essence nail art tattoo pen, bol vo výpredaji za polovičnú cenu, čo bolo len okolo 1,15  a to ste tam nemohli len tak nechať. Hneď pri príchode domov som ho aj vyskúšala a pri vyberaní laku som si všimla Rapidograph od NaniNials a viem, že som vám sľúbila aj recenziu, tak som sa to rozhodla spojiť a spraviť porovnávačku.



Essence - nail art tatto pen

S perom od Essence som robila už valentínsky nail-art / ak ste ešte nečítali, tak odkaz nájdete tu / a myslím si, že lepšie som si už ani nemohla vybrať. Kreslilo sa mi s ním veľmi jednoducho a pohodlne, ako keby ste si kreslili perom na papier, nič zložité.



Zatiaľ som s ním kreslila iba bodky a srdcia ale myslím si, že by nebol problém ani pri niečom zložitejšom.


Zaschne vám za pár sekúnd a potom už len stačí prejsť nechty nadlakom, aby sa pero nezošúchalo alebo nezmylo.



NaniNails - Rapidograph

Keď som ho skúšala prvý krát, tak som bola natešená ako pekne to s ním šlo, žiadne problémy s ním neboli.


Po čase som ho išla vyskúšať znovu a prvý problém bol, že pero nekreslilo a vynechávalo ale povedala som si, však nevadí, ako tak ide a dá sa s ním. A neskôr sa objavil aj druhý problém, že pero vytekalo a zdola mi tiekol tuš. Niečo sa mibohužiaľ nemám fotku /
na tie nechty ale aj tak podarilo nakresliť, síce to nevyzeralo moc dobre ale hlavne bolo, že pero kreslilo. /
Keď som sa k nemu neskôr zas dostala, tak pero už nefungovalo vôbec, snažila som sa ho s odlakovačom sprechodniť ale nepodarilo sa.




Áno, jeden z hlavných bodov bolo čistenie, ktoré sa malo robiť po každom použití a ktoré som aj robila, ale asi nie dostatočne, keď sa mi stalo toto. Nato, že pero stojí 9,99  som čakala viac a nie, že ho vyskúšam dva krát a môžem ho hodiť do koša. Ale pravdepodobne bude chyba aj v mojom čistení, ktoré bolo asi slabé a preto ak poprípade vlastníte tento Rapidograph, tak mi prosím dajte dolu vedieť, že ako sa vám s ním pracuje a či aj vám sa toto stalo alebo som to len ja robila zle.


Zhodnotenie

Keďže som Rapidograph vyskúšala len tak okrajovo, tak za mňa určite nail art tattoo pen od Essence, či už cenovo je oveľa výhodnejší ale aj sa s ním oveľa lepšie pracuje a nie je s ním ani toľko pripravovania ako s Rapidographom. Čo by som ešte dodala, tak k Rapidographu si musíte ešte dokúpiť aj tuš, ktorý dolievate do vnútra a ten stojí 2,39 


Share this:

,

CONVERSATION

1 komentárov: