HALLOWEEN NAILS #3


Som rada, že som ešte stihla napísať jeden článok na tému Halloween, tak si ho užite a dúfam, že som vás nejakým nail art-om aj inšpirovala.



Dlho som rozmýšľala, že aký nail art si spraviť na nechty a, keď som si konečne vybrala, tak sa mi ho zas moc nechcelo robiť, preto je článok až teraz ale som rada, že vôbec je. Na dnes sú to zombie nechty, ktoré vyzerajú všelijako ale majú niečo do seba a celkom sa mi páčia.


Tak, ako prvé som si nechty nalakovala na zelenú a následne si spravila jazvy na všetkých nechtoch, okrem prostredníka, tak že som spravila dlhé čiary a na ne som nakreslila menšie. Na prostredník som si spravila ako prvé vlasy na začiatku nechtu, potom som si v strede nechtu spravila čiaru, pod ktorú som spravila dve čierne guličky, na ktoré som nakreslila biele ale menšie a na ne ešte malé čierne bodky, ktoré som umiestnila tesne pri čiaru. A ako posledné som spravila na konci nechtu čiernu čiaru a skoro na konci spravila jeden biely zub.


Páčil sa vám posledný nail-art ohladne Halloweenu? Už máte vybrané,
 čo si nakreslite na Halloween? 

Share this:

CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára