HALLOWEEN NAILS #1


Halloween je už za rohom a čo by to bolo, bez nejakých strašidelných nechtíkov? Preto som sa rozhodla, že pre vás spravím zopár článkov, v ktorých budú rôzne Halloweenské nail arty.

Halloween is around the corner and what would it be without some scary nails? So I've decided that I'll do a few articles about Halloween nail art.



Na dnes som zvolila tieto mačacie nechty, ktoré mi dali dosť zabrať aj keď vyzerajú dosť jednoducho.

Today I've chosen these cat nails which look somehow easy but they took a toll on me.

Nechty som najskôr nalakovala na čierno, okrem prostredníka a ukazováka, ktoré som nalakovala na bielo. Ako druhú vrstvu som si naniesla zelený lak od Catrice. Pomocou hubky som si spravila prechody medzi žltou a zelenou. Teraz ide ta najdôležitejšia časť, vytvarovať z toho oko. Ja som použila tenký štetec a s čiernym lakom som sa snažila čo najpresnejšie spraviť tie črty. A ako posledný krok a ten najlahči je spraviť čiernu čiaru v strede oka a spraviť bielu bodku vedľa.

First I painted all my nails black except the middle and forefinger. They were painted white. As of the second layer I spread green nailpolish by Catrice. With the help of a sponge I made a transition between yellow and green colour. Now the most important part is creating the eye. I used thin brush and with black nailpolish tried to draw the outlines. The last step is to to draw black line in middle of the eye and end it with white dot next to the line.
 



Mrzí ma, že som nemohla nafotiť jednotlivé kroky a, tak vám sem pridávam aspoň video, podľa ktorého som to robila.

I'm sorry that I couldn't show you all steps of the process so I'll post here a video that I took an inspiration from.

Ako sa vám páčila dnešná Halloweenska mani? Už máte vybraté nechty 
na Halloween alebo ešte stále hľadáte?

How have you liked todays Halloween mani? Do you have chosen Halloween nails or are you still looking?



Share this:

CONVERSATION

1 komentárov: