Essence- JUICE IT!


Essence nám pred pár mesiacmi predstavil limitovanú edíciu Juice it, ktorá ma veľmi milo prekvapila. Bohužiaľ, keď som prišla do DM-ky, už tam skoro nič nebolo.

Essence introduced us their new limited edition Juice, which really surprised me.. in a good.way. Sadly when I came to the drugstore, there wasn't much left.



Úplne ma potešil tento vyšňový lak- 01 I LOVE YOU CHERY MUCH, ktorého farba je úžasna. Keďže je to Jelly lak, tak som použila 3 vrstvy. Cena 1,99€

I really enjoyed this Cherry nailpolish, which colour is amazing. Because it is Jelly nailpolish I used 3 coats. The price is 1,99€.


Ako druhý a zároveň aj posledný, je broskňový lak- 04 PEACH DREAMS ARE MADE OF THIS. Použila som tiež 3 vrstvy. Dosť ma prekvapilo, keď sa mi zapáčil aj na mojích nechtoch, pretože mne sa moc nehodia odtiene takej farby.

And the last but not least is Peach Jelly nailpolish. I used the same amount of coats. It really surprised me that they suited me nails because usually those types if colours don't look good on me very often.


V tejto limitke sa nachádzajú štyri Jelly laky ale bohužiaľ, ako som už spomínala skoro všetko bolo vypredané a vínimkou neboli ani tie dva laky.

In this limited edition are four Jelly nailpolishes but as I was saying other two were sold out.


Dosť ma prekvapilo, keď tam bol posledný kus týchto voňavých nálepiek, ktoré mimochodom naozaj voňajú.

I was happily surprised when there was last piece of scented stickers left. By the way, they smell amaaazing.



Síce nie som spokojná ako som ich rozmiestnila ale aj tak sa mi páčia. Cena: 1,39€

Although I'm not happy with the way the nailpolishes are arranged, I like them.


Čo poviete na ich kolekciu? Máte aj vy nejaké produkty?
Ak áno, ste s nimi spokojná?

What do you say about this collection? Do you have some products too? If yes are you happy with them?


Share this:

,

CONVERSATION

2 komentárov:

  1. Wow,pekná kombinácia.Mne sa celkom páči ako si porozmiestnila nálepky.Mňa najviac zaujal ten melónový lak,ale bohužiaľ bol vypredaný keď som išla do dmky.Trošku som sa bála,že aké budú lebo minulý rok v novembri som si kúpila od essence jelly lak (taký ružovo-červený),bol celkom pekný,ale bohužiaľ dlho schol. :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Limitka v DMke ide vždy na dračku a musíš mať šťastie, aby si si niečo stihla uchmatnúť. Ja mám zatiaľ len dobré skúsenosti s Essence lakmi.

      Odstrániť