MINNIE NAILS


Dnes tu pre vás mám taký rozprávkový nail-art a to s postavičkou Minnie z Mickey Mouse. Všimla som si, že poslednú dobu sa Mickey a Minnie objavujú všade a tak som sa rozhodla, že ich vám ukážem aj na nechtoch.





Ako podklad na malíčku som zvolila červený lak od Avonu v odieni Roses are red, na prostredníku biely lak od značky Top-nechty a na ostatné som zvolila čierny lak od NaniNails Summer line.




Na prstenníku som si spravila jednoduché bodky, bohužiaľ ešte stále som nenašla môj bodkovač, tak som ich robila pomocou štetca s bielym lakom od značky Top-nechty, ktorý som použila aj ako podklad u prostredníka.


Minnie som robila pomocou pera od Essence o ktorom som písala aj samostatný článok a nájdete ho tu. Najskôr som si označila pomocou bodiek odkiaľ pokiaľ budem mať uši a potom ich už len pospájala do oblúkov. Telo som dokončila tiež oblúkmi a vyplnila vnútro. Ja som si zatiaľ naivne myslela, že červený lak mi čiernu prekryje a tak som celé telo zakreslila čiernou. Potom ma čakalo menšie odlakovanie a druhý krát som sa rozhodla, že si perom nakreslím mašľu a okolo nej ju zamaľujem na čierno a potom mašľu zakreslím červenou. Červený lak som použila od Avonu, ten istý ako podklad na malíčku.





Nakoniec už len stačí naniesť nadlak a je hotovo, hlavne na necht na ktorý ste použili pero inak by sa vám to vo vode zmylo.


Share this:

CONVERSATION

2 komentárov: