Môj vysnený toaletný stolík


Pred nedávnom som dostala ponuku od e-shopu Favi, či by som nemala záujem vytvoriť a napísať niečo o svojom vysnívanom toaletnom stolíku. najskôr so si pomyslela, že nie, čo vám tam také o tom budem písať ale nakoniec som si povedala, prečo nie? Aspoň vám ponúknem inšpiráciu a možno sa to niekomu zapáči a nechá sa inšpirovať.

Na e-shope som našla veľké množstvo produktov a naozaj som mala z čoho vyberať. Našla som strašne veľa krásnych stolíkov, avšak vybrať som si mohla len jeden a ten šťastlivec vyzerá takto.


Neviem či som len ja, taká divná alebo čo, ale mne sa moc nepáčia stolíky a celkovo veci v staršom štýle a tak som zvolila niečo modernejšie a jednoduchšie. Rozmýšľala som či biely alebo čierny, ale keďže som našla už čierne dekorácie, tak aby to nesplývalo  som sa rozhodla pre biely.


Milujem kombináciu biela a čierna, takže dekorácie v iných farbách som ani moc nehľadala. Avšak aby to nebolo len dvojfarebné, tak som začala hľadať nejaký kvet. Nakoniec som našla tento v drevenom kvetináči.

Keď som uvidela čierny mramor na stoje na tampóny a box na vreckovky, tak som skoro odpadla. To je tak neskutočne krááásne. Našla som aj organizér v čiernej ale aby to zas nebolo prehnané, tak som vybrala aj priesvitné.

Samozrejme na žiadnom stolíku nesmie chýbať zrkadlo. Ja som zvolila klasické, ktoré už má skoro každý.

Tak čo poviete, páči sa vám môj vysnívaný stolík? Dolu v komentároch mi určite aj vy napíšte niečo o vašich stolíkoch.

Share this:

CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára