CHRISTMAS WISH LIST


Síce do Vianoc je ešte skoro mesiac a pól ale myslím si, že na hľadanie nejakých tých nechtov je už najvyšší čas.


Inšpiráciu som čerpala z Pinterestu, ale väčšinou som našla nechty, na ktorých sa mi páčilo len niečo a nie celý ten nail-art a tak som vybrala 5 najlepších a najkrajších, čo sa mi zatiaľ páčia najviac.


Source

Tento nail-art ma zaujal hlavne kvôli jednoduchosti. Čierna biela kombinácia, sa mne osobne veľmi páči a dosť ma prekvapilo, keď som našla vianočný nail-art v takej kombinácií. Tieto nechty chcem vyskúšať ako prvé, keďže sa mi zatiaľ páčia najviac.



Tento nail-art je tiež dosť jednoduchý a veľmi pekný. Sú to vlastne vodolepky ale myslím si, že je to ľahké nakresliť pomocou štetcu a zvládne to určite každá z vás. Ja si to ale plánujem spraviť bez toho názvu Let it snow, lebo viem, že by som to nedokázala napísať, tak pekne a namiesto toho si tam dám ďalšiu vločku alebo ten necht nechám len biely. 

3. SANTA

christmas Nails | 20 nail designs for christmas 2015--Find more latest stuff: nailslover.com #nailslover:

Čo by to boli Vianoce bez Santu /Ježíška. Tento nail-art je už trochu ťažší ale aj tak ho myslím si zvládne každá z vás. Určite budete potrebovať štetec, ak nemáte, tak si skúste kúpiť nejaký obyčajný, jemný a trochu ho zostrihajte aby sa s ním dobre pracovalo.


Easy Christmas Lights ⎮ Glow in the Dark Freehand Nail Art Tutorial for Beginners Nail Design, Nail Art, Nail Salon, Irvine, Newport Beach:

Keďže ešte nevlastním nejaké laky, ktoré svietia pod UV svetlom alebo v tme, tak si plánujem nail-art spraviť s obyčajnými lakmi. Výsledok bude ten istý, len mi nebudú svietiť svetielka. Nail-art je jednoduchý čiže by nemal byť problém, keď ho budete robiť.

5. WINTER

Super snowflakes!❄️ Thank you @liliumzz for using our penguins and snowflake #NailVinyls! snailvinyls.com:

A ako posledný nail-art som zvolila asi aj ten najťažší, teda pokiaľ nevlastníte nejakú paletku, na ktorej sa nenachádzajú nejaké vločky a tučniak. Na tento nail-art plánujem použiť ombre nails a nato pomocou štetcu nakreslím vločky, tučniaka a padajúci  sneh. 

To by bolo na dnes všetko, ak by ste si chceli pozrieť viac inšpirácií, tak na mojom Pinterest-ovom účte som si vytvorila nový album, kde sa nachádza viac vianočných nail-artov.

Share this:

,

CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára