DIY NEWSPAPER NAILS






Dnes som sa rozhodla trochu zariskovať a skúsila nechty s potlačou novín. Myslela som si, 
že toto DIY bude ľahké, ale mýlila som sa. 

Today I've decided to do something risky and tried nails with newspaper pattern. I thought that this DIY would be easy but I was wrong. 





Najskôr mi robil problém lak, ktorý sa veľmi ťažko nanášal. Jeho konzistencia mi pripomínala asfalt ale v bielom prevedení. Dávala som si dve hrubé vrstvy a tým sa to ešte viac zhoršilo. Aj keď je na obale napísané, že zaschne za menej ako 60 sekúnd, nezaschol skoro ani do piatich minút, čo ma celkom šokovalo, ale počkala som a tu je výsledok. Nakoniec mi však napadlo pridať odlakovač, ktorý to zriedil a tak som na nechty pridala ešte jednu vrstvu. Lak je značky Rimmel London v odtieni 703 WHITE HOT LOVE z kolekcie Rita Ora.

The first problem happend to be the nail polish, that was very hard to apply. Its consistency reminded me of asphalt but in a white colour. It got worse after I applied two thick layers. Even if it's written on the label that the nail polish dryes in less than 60 second, it didn't dry under five minutes. After the long time of waiting and drying I got the result. In the end I had an idea to add nail polish remover to the nail polish and the consistency got better so I applied another layer. Nail polish is by the brand Rimmel London in shade 703 WHITE HOT LOVE from collection Rita Ora.



Ale teraz sa vráťme k samotnému DIY. Po zaschnutí laku som si prst namočila do misky naplnenú alkoholom (Alpa, vodka, atď.) a nechala ho tam 15 sekúnd. Po vybratí som hneď položila noviny na necht a pevne ich popritláčala prstom. Podarilo sa mi to až na štvrtý krát a zakončila som to vrstvou priesvitného laku.  Potom som to skúšala aj na druhú ruku a tam sa mi to vôbec nechcelo otlačiť a tak som sa na to vykašlala. Neviem či by som odporúčala túto metódu, pretože výsledok nie je taký, ako uvádza zdroj, ale ako program na výplň nudného popoludnia stojí za to.

But let's get back to the mentioned DIY. After the nail polish had dryed I dipped my ring finger into the bowl filled with alcohol (Alpa, vodka, etc.) and let it sat there for 15 seconds. As soon as I took the finger out of the liquid I put a piece of the newspaper's article over it and tightly pressed. The success occured after four times of trying and I finished it off with a top coat. Later on I tried it on the other hand but it didn't come out right so I let it be. I don't know if I would recommend this method, because the result doesn't look like sources show, but as of an activity for free afternoon it is worth a try.

stiahnuté z internetu / downloaded
moje nechty / my nails




Páčila sa vám dnešná mani? Chceli by ste viac článkov takéhoto typu?

Did you like todays mani? Would you like more articles like this?


Link na originálny postup / Link for original post







Share this:

, ,

CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára