OMBRE NAILS #2





Viem, že o Ombre nails som už dávnejšie písala, ale túto kombináciu som Vám proste musela ukázať.




Ako podklad som zvolila krémový lak 26. Rose perle od Yves Rocher, ktorý som lakovala v dvoch vrstvách. Na húbku som si nalakovala jeden pásik lakom číslo 359 od značky Kiko, ktorý má takú lososovú farbu a druhý pásik, tiež od značky Kiko ale číslo 279, ktorý má takú slniečkovo žltú farbu. Otlačila som si húbku na necht a zopakovala to aj na ďalších.







Na ďalší deň mi však napadlo, že by bola pekná kombinácia, ak by som na to použila trblietavý lak 42 frozen kiss od Essence. Použila som tri vrstvy ( poviem Vám to odlakovanie bolo veľmi dlhé a vyčerpávajúce :D ) ale kombinácia sa mi zapáčila už, keď som mala nalakovanú len tu prvú a zamilovala som sa. Pod niektorými svetlami to vyzeralo, ako chromové nechty, čo bolo a aj vyzeralo úplne úžasné. Bohužiaľ sa mi to nepodarilo až, tak zachytiť ale dúfam, že sa Vám to páči aj takto.


Len by som Vám odporučila skúsiť dávať čo najmenej vrstiev lebo ako môžte vidieť na fotke, tak sa mi to podarilo otlačiť a strašne to bije do očí.

A čo hovoríte na výsledok?

Share this:

,

CONVERSATION

2 komentárov:

  1. Moc pěkné nehty a nápad jak je zkrášlit. Víc se mi líbí ty přetřené stříbrným lakem, jsou takové kouzelnější :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť