NAIL ART WITH STRAW





O tomto type nechtov som počula už veľa krát, a tak som sa rozhodla ho vyskúšať.

I've heard about this type of nails many times so I've finally decided to test it out.





Jediné čo potrebujete je slamka a dva laky. Ja som zvolila červený lak od SHE, ktorý vo fľaštičke vyzerá ako silno červený, ale pritom na nechtoch je hnedý. V DM-ke ho kúpite okolo dvoch eur. Možno aj lacnejšie. Druhý lak som som si vybrala tiež od SHE ale v trblietavej verzii. Tento lak som dostala od spolužiačky k narodeninám, začo jej ďakujem a týmto ju pozdravujem.


The only thing you'll need is a straw and two nail polishes. I've chosen red nail polish by the brand SHE, which looks like a deep shade of red in the container, but is brown colour once it's painted on nails. It costs around two euro in DM drugstore; maybe even cheaper. The second nail polish that I've chosen is by the same brand but in glitter version. I've got this nail polish from my classmate for my birthday, so quick shout-out to her.






Ako prvé som si nalakovala nechty už spomínaným červeným lakom od SHE. Slamku som namočila do trblietavého laku a obsah som vyfúkla na necht. Takto som to spravila na každom nechte a 
počkala, kým to zaschne. Výsledok bol vynikajúci a som s ním fakt spokojná. Túto metódu určite ešte v budúcnosti vyskúšam a určite ju odporúčam aj vám.
The first thing that I did was painting my nails with the mentioned red nail polish from SHE. I dipped the straw into the glitter nail polish and blew out the content on the painted nail. I repeated this process on both hands a waited for it to dry. The result was amazing and I'm really satisfied with it. I can asure you, I'll use this method in the future and I really suggest you try it.     

                                

                               

                                 
Ako sa vám dnešná mani páčila? Skúšali ste ju už? Ak áno, ako sa vám páčila?
How did you like todays mani? Had you tried it before? If yes, how did you like it?







Share this:

,

CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára